Vores Sponsorer

Vores sponsorer for sæsonen - Husk at støtte dem, som støtter os !

Premium indhold
For at vise dette indhold skal klubben opgradere til Premium.
First slide

Hvorfor Sponsor i Ålholm IF- Håndbold

Vi tager som klub et medansvar for at engagere de unge i sporten gennem et samarbejde med vores lokale skoler, Hillerød Vest og Sophienborg og laver gerne aftaler med SFO'er og ungdomsklubber.
Ålholm IF skal være stedet i Hillerød vest, hvor vi gennem vores arbejde kan tilbyde træning og sjov for børn, i alle aldre og med deltagelse i turneringer, stævner og andre aktiviteter.

Derfor Sponsor i Ålholm Håndbold:

For at alt dette kan hænge sammen, har vi som alle andre ”små” klubber, behov for økonomisk hjælp, fra virksomheder og erhvervsliv (Vores sponsorer) der har interesse og engagement i at støtte den ”gode sag” i lokalområdet.

Alle sponsorater går til aktiviteter i klubben og til at dække materialer, tøj og andet udstyr til de unge.

Som tak for støtten fremviser, promoverer vi vores sponsorer, ved at vise Jeres logo/Firmanavn frem i Ålholm hallen (Et reklame skilt), på vores trøjer eller elektronisk på vores on-line medier og opfordre vores medlemmer til at støtte jer som I støtter os, så det kan være til gavn for alle parter.