Sponsor i Ålholm If - Håndbold

Sponsor i Ålholm IF - Håndbold

I Ålholm sætter vi stor pris på vores sponsorer og der skal derfor være noget for alle. Vi har derfor 3 forskellige typer af sponsorer til forskellige priser.

1: Tøj/trøjesponsor

2: Skilte sponsor

3: Reklame sponsor

Senere om de enkelte sponsor typer nedenfor og se priser i vores sponsor katalog Her

Har du spørgsmål eller har lyst til at være sponsor - så skal du være velkommen til at kontakte sponsorudvalget.

Sponsor udvalg

Carsten Hjort Hansen

Tøj Sponsor

En Tøj/Trøje sponsor støtter klubben ved at betale for vores trøjer og til gengæld have sin reklame/logo på vores tøj. Der er forskellige priser, alt efter om det er tøj til Senior eller børn, hvor mange farver der er i firma logoet, osv. Se vejledende priser i vores sponsor katalog eller kontakts os gerne.

Skilte Sponsor

En Skilte sponsor køber en "skilteplads" i vores hjemmebane hal, Ålholm hallen, på endenvæggen over vores mål. Et sådan skilt er 82x122cm stort og bliver fremstillet efter sponsorens logo/tryk og hænger i hallen for 1 håndboldsæson fra September til Juni. Se vejledende priser i vores sponsor katalog eller kontakts os gerne.

Holdsport/hjemmeside sponsor

En Holdsport/hjemmeside sponsor får mulighed at profilere sin virksomhed/logo til vores medlemmer. Det betyder at en elektronisk reklame kører på vores sider, så hver gang et medlem besøger siden, vil reklamen blive vist i rotation med vores andre sponsorer. Se vejledende priser i vores sponsor katalog eller kontakts os gerne.